Nov 13, 2010

*sigh*

arini llen0 dpt tau mende yg sgt tragis..sahabat kepada sahabat llen0 (kawan askuwt), sdg menghadapi incident yg sgt tragis n xley d bayang kan dek akal!hurmm..llen0 sgt besimpati ngn dye..llen0 xtau cter tu in details,but what can i say is,camni,dye ngn mak nye bejalan utk lintas jln kat kawasan uma dye tu..sdg d0rg melintas jln ni, ade mat rempit (xtau la bpe rmai mat rempit nye) langgar d0rg secara drastik nye..then dye nye mak kesygn telah kembali ke rahmatullah..dan dye plak injured sgt ter0k..ish!ni llen0 nk marah ni!apa la yg d pk 0leh mat2 rempit ni..


"k0rg apasal??nk langgar2 0rg plak..k0rg nye mate tu bute ke??wey!b0ley x 0tak tu berfungsi cket!nk merempit p0n bepada2 la..yg smpi nk cab0t nyawa 0rg laen yg xbesalah npe??aku xpaham bt0l la ngn k0rg ni..masyaallah..da jd mat rempit tu satu hal..nk r0sak kan hid0p k0rg r0sak la..aku xkesah p0n!yg k0 d0k kac0 id0p 0rg laen asal??k0rg tau x se0rg ibu tu penting??tlg la pk..kal0 mak k0rg yg kene camtu ape k0rg rse??sengal!dah la skrg ni nga musim2 exam!haish!aku xpenah bengang ngn 0rg yg xdikenali mcm k0rg ni..mayb n0t all mat rempit camtu..maaf la kal0 terase..tp yg mat2 rempit yg xberperikemanusiaan ni,k0rg sgt menyusah kan id0p 0rg laen!ya Allah!geram aku ngn k0rg ni!kal0 accident biase2 xpe wey!masalah skrg ni smpi mak nye meninggal!k0rang paham x huh??bed0sa tau x!!!!!sengaje ke xsengaje ke tu laen kre..yg k0rg bebal sgt asal??bwk m0t0r tu berhemah cket bley x??kal0 xsab0 sgt nk mati,g la lnggar tiang ke,terjun bukit ke..xyah la nk langgar 0rg atau kenderaan laen..seyesly sgt sengal..k0rg ni tlg la bwk2 insaf cket..aku xckp aku baek,tp ingt Allah bley x??hmmmm"


llen0 sgt besimpati ngn sahabat askuwt tu..llen0 harap dye dpt fully rec0ver n tabah kan hati k..llen0 sedekah kan al-Fatihah n surah Yassin utk mak dye..jd mari kte same2 sdekah kan al-Fatihah utk mak dye n harap mak nye bahagia d sana..AMIN..

llen0 de vida

No comments:

Post a Comment